Toimitusehdot

Myyjä

Verkkokaupan toimitusehdot. Myyjä pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Liminda Oy (3320132-7)

Metsontie 4 B 14

04320 Tuusula

amoria.asiakaspalvelu@gmail.com


Maksaminen

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Klarna (https://klarna.fi). Klarna Checkout palvelun avulla on turvallisia ja helppoa tehdä ostoksia. Verkkokaupan maksuvaihtoehtoina ovat lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit. 

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. 

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun asiakaspalvelu@klarna.fi tai 09 – 425 99 771 (Ma-Pe 8.00-16.00). 


Toimitus ja toimituskulut

Tilauksia toimitetaan arkipäivisin Postin kautta. Toimituskulut 7€, Yli 60€ ostoksiin ilmainen toimitus. Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää. Käsintehdyissä joita ei ole varastossa toimitusaika on 2-5 arkipäivää.  Pyrimme aina toimittamaan kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti, mutta toimitusaika voi vaihdella tuotekohtaisesti tai toimitustavoittain. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen. Emme pysty vaikuttamaan toimittajan toimitusaikoihin. Kampanjoiden ja sesonkiaikoina saattaa tulla pieniä viivästyksiä käsittelyaikoihin. Jos tilauksellasi on erityisen kiire, voit ottaa ensin yhteyttä asiakaspalveluumme. 

Näet verkkokaupan kassalla ajantasaisen tiedon toimituksen hinnasta ja tilaukseen käytettävissä olevista toimitustavoista. Valitun toimitustavan toimituskulut lisätään aina ostoskorin summaan. Toimitamme tilauksen valitsemallasi toimitustavalla. Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.


Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Kuluttajasuojan mukainen 14 vrk. peruutusoikeus ei koske tilauksesta valmistettuja käsitöitä, jotka asiakas haluaa tietyllä kuviolla, värillä jne. Tällöin sähköpostilla vahvistettu tilaus on sitova.

Myyjällä on oikeus alentaa tuotteen arvoa osittain tai kokonaan, mikäli tuotteita on käytetty, niihin on syntynyt virheitä, alkuperäiset pakkaukset ovat hukkuneet tai tuotteet eivät muulla tavoin ole siinä kunnossa, missä ne ovat asiakkaalle myyty.

Maksu palautetaan samalla tavalla millä tilaus on maksettu. Esimerkiksi kortilla maksettaessa palautuksen summa hyvitetään kortille. Mikäli tämä ei onnistu sovitaan toinen tapa maksun palautukselle. Maksu maksetaan takaisin asiakkaalle viipymättä kun palautus on tarkistettu. Asiakas vastaa itse palautuksesta aiheutuvista kustannuksista. Otathan ensin yhteyttä asiakaspalveluumme ennen palautusta tai vaihtamista. 

Noutamatonta pakettia ei koske palautusoikeus. Noutamatta jätetyt lähetykset lähetetään automaattisesti meille takaisin lisämaksusta.


Asiakaspalvelu

Olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollisissa ongelmatilanteissa. amoria.asiakaspalvelu@gmail.com